Oblężenie Jasnej Góry 2022. Mężczyźni u Tronu Królowej!

Opublikowano:

24 września mieliśmy radość z możliwości udania się do naszej Matki Królowej Polski, którą tak bardzo miłujemy. Celem pielgrzymki było stanąć u Tronu naszej Królowej i zawierzyć nasze rodziny, Naród, Ojczyznę, Kościół jak i nas samych w Jej macierzyńską niewolę miłości.

W drodze na Jasną Górę zatrzymaliśmy się w Niepokalanowie, gdzie zwiedziliśmy muzeum Św. Maksymalna Marii Kolbego i kaplicę wieczystej adoracji. Był czas na zwiedzanie i modlitwę.

W trakcie samej podróży do naszej Matki, przeżywaliśmy cudowny czas na wspólnej modlitwie w męskim gronie, za który bardzo gorąco pragniemy podziękować wszystkim mężczyznom, którzy udali się z nami z różnych miejscowości i parafii, nie tylko Ziemi Lubawskiej. Podczas tej drogi zawierzaliśmy Maryi wszystkie nasze problemy, troski i zmartwienia, ale też dziękowaliśmy za wszelkie dobro, którego doświadczamy i otrzymujemy. Był to czas wyjątkowych przeżyć duchowych.

Ogromne podziękowania kierujemy w stronę naszego opiekuna – proboszcza Marcina Staniszewskiego, który od ponad dwóch lat nas prowadzi, służy dobrym, Bożym Słowem i wsparciem na każdy dzień, jak i podczas tej pielgrzymki.

Składamy również podziękowania dla kierowcy naszego rozmodlonego autokaru, Paniom z KGW Sampława za przygotowanie posiłku na drogę, Panu Marianowi za użyczenie aparatu i wszystkim, którzy przyczynili się do naszego wyjazdu i bezpiecznego powrotu w modlitwie. Pamiętamy o Was w naszych modlitwach.

Serdeczne Bóg zapłać!  Męski Różaniec Lubawa

A już w najbliższą sobotę - 1 października zapraszamy na Nabożeństwo Pierwszej Soboty wszystkich mężczyzn na wspólną modlitwę różańcową na godzinę 18:15, po której odprawiona zostanie Msza Święta w intencji Kościoła, Ojczyzny, Narodu i naszych rodzin, ale również za naszych uczestników pielgrzymki na Oblężenie Jasnej Góry i ich rodzin.

Dziękujemy i serdecznie zapraszamy do kościoła Św. Jana Chrzciciela i Św. Michała Archanioła w Lubawie!